Salı, Mayıs 08, 2007

MERHABA, O ÖKÜZ BENİM.

İtiraf ediyorum. Oyunun ilk dakikalarında, ayarlarını kontrol etmediği fotoğraf makinesinin deklanşörüne fütursuzca basan, flaşı patlatan, sonra da panikleyip ayyy mayyy diyen şahıs benim.

O flaş yüzümde patlamışcasına utanan, kızaran - bozaran, 10 - 15 dakika kalbi küt küt atan, kaçmak kurtulmak isteyen ama kıpırdayamayan hallerimi hatırladıkça kendimden yine, yine, yeniden geçiyorum. Hatırlatmayın lütfen, canımı sıkmayın.

Bugün Ukrayna var, gider miyim, hadi gittim diyelim fotoğraf çeker miyim şimdilik kestiremiyorum. Dün ve bir önceki gün izlediğim Rusya ve Türkiye oyunları hakkında bir şeyler karalamak istiyorum ama fotoğrafları bilgisayara aktaramadığım için erteliyorum.

Binbir dertten muzdarip bilgisayarımın tamirat süreci uzadıkça uzuyor. Hazır evden çıkmışken ramini 1 gb'a yükseltiyor, yepyeni bir virüs programıyla besliyorum evcil hayvanımı.

Hiç yorum yok: