Perşembe, Temmuz 20, 2006

rezervasyonda son nokta


Asabiyetim tavan yaptı.

Konaklamayı planladığım oteldeki şaşkın resepsiyonistle birkaç gündür telefon görüşmesi yapıyorum.Aradığım tarihte balkonlu oda kalmadığından ( ki yerim balkonu ) iyiniyet elçisi otel çalışanı, mevcut rezervasyonlardan kapora yatırmayanlar olduğu, onları beklememizin iyi olacağını söyledi.Ben de bu şapşalın aklına uydum.Bugün belirtilen saatte oteli aradım ve süper resepsiyonisti buldum.Bana artık balkonsuz oda da kalmadığını söylemez mi ? İyi de balkonsuz oda için rezervasyon talebimi neden değerlendirmek istemediniz, yaptığınız iş mi sizin şeklindeki serzenişlerim de yüksek tansiyon olarak bana geri döndü.Bir de pişkin ki sormayın ' ama kapora da yatırmamıştınız ? ' Bu, şu demek, önce kalacağınız oteli belirleyip, hesap numarasını kaptığınız gibi bankada alıyorsunuz soluğu.Sonra oteli arayıp, bakın ben kaporamı yatırdım acaba boş odanız var mı diye soruyorsunuz.Süper resepsiyonistimizin özürleri de pek işlemedi bana.Şikayet maillerimi derhal yazdım, eğer yanıt gelmezse bütün gezi.net, bilmemneotel.com, ıvır zıvır.com.tr adreslerine girip ilgili otel için yorumlarımı esirgemeyeceğim.Gerçi yanıt gelirse de esirgemeyeceğim.

Neyse ki daha iyi bir otel buldum.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

iyi tatiller diliyorum...

DP

gitarteli dedi ki...

ben de iyi tatiller dilemek isterim de; aksilikler daha başlamadan başlamış. iyi tatiller yine de. tavsiye ettiğim yerde planlasaydın konaklama mevzusunu bırak rezervasyonu, iner inmez şıp diye hem balkonlu hem de havuz manzaralı odanız hazırdı. üstelik mini bar içindeki fıstıklı çikolata piyasaya fiyatıyla aynı..:P

maslahatgüzar dedi ki...

havzadaki değil gökçeadadaki otelde çıktı bu problem.