Cuma, Eylül 29, 2006

GÜLİZAR DEVLER ÜLKESİNDE

Ben bu ara paso film izliyorum.

Sevdiğimi iddia ettiğim ama sevdiğini beyan etmek için yeterli sayıda filmini izlemediğimi farkettiğim Pedro Almodovar'ın halihazırda inmiş / alınmış, aylardır beni bekleyen iki filmini - Kötü Eğitim ve Sinir Krizinin Eşiğindeki Kadınlar - izledim. Almodovar'ın gönlümdeki yerinde herhangi bir değişiklik olmadı üstelik Madrid'e olan ilgim birazcık daha arttı.Kötü Eğitim'de Amores Perros'tan bu yana çok sevdiğimiz, içimizden üfff dediğimiz Gael Garcia Bernal'i ( octavio ) gördük, ara ara Julia Roberts'a ( octavio evet ) benzettik.Hatta gudubet Julia Roberts'tan daha güzel ve alımlı olduğuna kanaat getirdik/dim.Ayrıyetten Konuş Onunla'dan hatırladığımız sevimli Benigno'yu yine pek sevimli bir rolde izledik.

Sinir Krizinin Eşiğindeki Kadınlar oldukça komik bir filmdi, güldük yerli yersiz.

Bunlar dışında bir de Güney Kore filmi izledim.Maraton.Damağımda çocukluktan hayal meyal hatıra Şampiyon adlı filmin bıraktığı tadı bıraktı ( aslında iki filmin muhtemelen alakası bile yok ), göz yaşları sel oldu aktı.Güney Kore'li oyuncuların yeteneklerine bir kez daha hayran kaldım.Oasis'teki esas kızdan sonra, bu filmdeki otistik delikanlı bu adamların üstesinden gelemeyecekleri bir rol olmadığı hissiyatı verdi bana.

Hiç yorum yok: