Cumartesi, Ağustos 26, 2006

GEL VATANDAŞ GEL, EMMY ÖDÜLLERİ KAPANIN ELİNDE KALIYOR


Emmy ödülleri bu pazar sahiplerini bulacakmış.Adaylara bir göz atayım dedim ve paşa gönlüm durmadı, hemen dağıtımını yaptı.

En iyi komedi dizisi ödülünü CURB YOUR ENTHUSİASM' a verdim gitti.Rastladıkça izlediğim doğaçlama dizi.Zannediyorum sadece bölümün konusu ana hatlarıyla belirleniyor, oyuncuların replikleri tamamen doğaçlama. Bazen sahiden eğlenceli oluyor.Özellikle dizinin yaratıcısı ve başrol oyuncusu Larry David çok başarılı.Yine de bu ödülü vermemde diğer dört aday diziyi hiç izlememiş olmamın etkisi büyük.( utanmadan sıkılmadan ödül verdim, hoh )


En iyi erkek oyuncu ( Drama ) ödülünü verirken de hiç zorlanmadım.Elbette hiç objektif değilim ( belki de öyleyim ) ve PETER KRAUSE'yi / Nate Fisher yanaklarından öpüyor, ödüllere boğuyorum.( Aman Nate duymasın, ben aslında kardeşi Michael C.Hall / David'i daha çok seviyorum. )

En iyi kadın oyuncu ( Drama )'da da durum değişmiyor, FRANCES CONROY / Ruth Fisher ödülün sahibidir.Dizide en sevdiğim karakterlerin başında ve oynadığı diğer filmleri ve dizileri bulup izleyeyim, eksik kalmayayım diye görev edindiğim kişidir.Zaten Six Feet Under'da kötü oyuncu yok.
Diğer adaylar arasında Commander In Chief'in başrol oyuncusu Geena Davis'i gördüm.Nasıl sevimsiz bir dizidir ve Amerika Başkanı rolündeki Geena Davis'in de iyi olduğu söylenemez ama aday işte.( Bu yorumu sadece dizinin ilk bölümünü izleyerek yaptım, bir de yuh bana )


En iyi drama dizisini HOUSE M.D.'ye veriyorum tabi ki.Hazır aklıma gelmişken ilk sezonun kaçırdığım bölümlerini bulup izleyeyim.Hugh Laurie'yi aday listelerinde göremedim, hayret !

En iyi erkek oyuncu ( komedi ) ödülünü az evvel övgülere gark ettiğim LARRY DAVID'e

En İyi kadın oyuncu ( komedi ) ödülünü Will & Grace'in Grace'i DEBRA MESSING'e

En iyi animasyon ödülünü de THE SIMPSONS'a veriyorum

Lost'un niye hiç adaylığı yok anlayamadım.

Ve sıkıldım artık, konuyu kapatıyorum.

Hiç yorum yok: