Perşembe, Ocak 18, 2007

FOTOĞRAFSIZ FOTOĞRAF YAZISI

Bütün eski fotoğraflarımı orada burada kaybettim ben, bazılarını unuttum, bazılarını bıraktım. Dün akşam annemin getirdiği fotoğraf yığınının içinde kaybettim kendimi.

Fotoğraf 1 : ( 1984 - 1985 ) Ortaokuldayım, belli ki okulun düzenlediği bir etkinliğin üyesiyim, mekan muhtemelen halk eğitim salonu, almanca öğretmenimle dans ediyorum sarmaş dolaş, almanca öğretmenim kadın - o yıllarda düğünlerde de kız kıza dans edilirdi, tuhaftı ve farkında değildik belki de - üzerimde dizlerinden cepli, cepleri fermuarlı bir kot ve annemin ördüğü mor kazak var.

Fotoğraf 2 : ( 1990 - 1991 ) Üniversitedeki ilk yılım, streç kot furyası var ben de hastasıyım o zamanlar. Dizlerini kesmiş doğramışım, pek bi rakçı edalı poz vermişim. Ayağımda alırken çok mutlu olduğumu hatırladığım adidas ayakkabılarım ( beyaz - eflatun çizgili ), üzerimde baklava dilimli kazağım var. Saçlarım uzun, upuzun, ortadan ayırmışım itinayla, henüz japon korku filmlerini izlememiş ve saçtan ibaret ürkünç hatunları görmemişiz, içimiz ferah, bölümde yılbaşı kutlaması yapıyoruz.

Ara veriyorum.

( 2007 01 18 14:45 ) Şirketteki hatunlardan biri, hacdan gelen hurmayı yedi ve çekirdeğini cüzdanına koydu, böylece cüzdan hiç boş kalmayacakmış, paralarla dolup taşacakmış.

1 yorum:

gitarteli dedi ki...

benim gibi merak sınırı oldukca yüksek bir birey için oldukça merak uyandıran bir post olmuş.

hmmm..

önümde 4 gün sürecek bir trabzon semineri var.

;)

aldın sen mesajı aldın.

:)))