Perşembe, Ocak 25, 2007

İZOLASYON


Şimdilerde yalnızlık ve beraberinde sürüklediği fukaralık sardı beni. Annem bana sık sık,

''Korkarım çok yalnız kalacaksın yaşlandığında ''

der.

yaşlanabilirsem

Gerek de yok galiba.


Genelde sahip olduklarımın kıymetini bilmem, hatta varlıklarından şikayetçi olurum zaman zaman. Kaybedersem utanmadan niye yoklar diye sıkıntı yaparım. Hiç bir şey beni benden alamaz, tatminsizim. Üstelik tüm bu yokluğu, yoksunluğu dert etmem çoğunlukla. Bazen - şu anda olduğu gibi - Alicia Vive'deki gibi anlamsız bir piyano tıngırtısı üzer beni, şarkı bitince biter , bitmelidir.
***
Şarkı bitince biter demiştim, bitti bak, geçtiğimiz pazartesi House M.D.'nin büyyük bir heyecanla beklediğim üçüncü sezon ilk bölümünde hoşnutsuzluk yaşadım yine de ikinci bölümü merak etmeme engel teşkil etmedi. Six Feet Under'ın da 4. sezonu başlamış, bir sevindim, bir kendimden geçtim, gelicem.
- - - - -
En tiyatro insanı sesimle, tee diyaframımdan sesleniyorum,
''Korkarım bir tost isteyeceğim.''
Yazıldığı gibi okunur.

Hiç yorum yok: